Måndag 30maj

Allmänt
Tankar, tankar och tankar! Det är inget som är kul att ha i huvudet riktigt. Dessa tankarna får mig att bli så osäker, vet inte riktigt vad jag vill nu :/. Vill jag ha det så här eller så där? Ja, det är frågan. Får väl snart komma på en lösning, jag som är så smart!

Har idag varit i skolan med Fredrik och pluggat. Duktig som jag är så gick jag till skolan så tidigt som kl.9 och pluggade framtill nu typ. I morse gick det lite segt men efter lunchen rullade allting på. Så nu har man mer kött på bena inför tentan men det är inte över än med plugget, blir plugg imon, onsdag och torsdag med. På fredag skriver jag tentan och därefter har jag sommarlov och åker ner till STOCKHOLM!


Plugget och Fredde!

Har nu funderat på att städa lite i lägenheten innan jag fortsätter plugga. Blir som sagt plugg hela kvällen men måste komma igång med städningen också så jag inte behöver städa så mycket på torsdag. Måste ju vara fräscht här nu när jag lämnar lägenheten och blir borta i nästan 3 månader. Iofs så kommer jag komma på besök...

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Varför lägger du aldrig upp bilder på dig själv? Man vill ju se på dig och inte på dina vänner =)

3 Anonym:

skriven

2 Anonym

skriven