Pirates Of Carribean 4

Allmänt
God dag! Har verkligen inte tid att sitta vid datorn och därför blir det inte så många inlägg men kommer ju vara så nu när jag är i Stockholm. Har ändå hänt mycket det här veckan, har varit på bio, ute, pluggat och bara tagit det lugnt. Med andra ord har jag haft det mycket att göra att jag inte har tid att sitta vid datorn.

Igår var jag på nattbio med F och tittade på Pirates Of Carribean i främmande farvatten, som har världspremiär idag. Jag har sett alla delar men tyckte 3 delen var den mest spännande. Så jag hade ganska stora förväntningar på 4 men jag blev faktiskt lite besviken. Den var lika rolig som andra filmerna, typisk Jack Sparrow. Men blev mest besviken i slutet, den slutade bara så konstigt. Så jag ger den bara 3 F av 5 i betyg, kände att det fattades mycket men vet inte riktigt vad.


Sen så fick jag veta igår att jag hade vunnit en tävling, nämligen en iPhone4 skal från Macskal.se. Det är alltid kul att vinna, men tråkigt bara att man inte vinner pengar. För det är det jag behöver mest just nu hehe. Men vi får hoppas på att man vinner nå slant snart.

Nu mina vänner ska jag vara tråkigt och avsluta inlägget här. Måste upp och plugga en stund så vi hörs när vi hörs, ciao :)

Kommentera inlägget här: