Sundsvall imorgon!

Allmänt
Kom precis hem och sitter här i köket just nu och gör inte så mycket. Har precis bokat tågbiljetten till Sundsvall också, åker runt halv ett och som tur har man sällskap upp dit, Maria. Så det lär ju bli en rolig resa upp till Sundsvall.

Det känns jättetrist att lämna Stockholm efter att ha varit här i 1,5 vecka och haft så kul. Men jag ska inte deppa mig för det, jag åker men kommer redan tillbaka på torsdag, om 10 dagar eftersom mamma ska åka till Göteborg så måste vara här hos lillebroshan. Är kvar då i 4 dagar innan jag åker upp igen och sedan åker jag inte ner till Stockholm förrän när sommarlovet börjar vilket är den 3 juni.

Men men, nu måste jag nog upp för att börja packa resväskan. Har inte gjort det än. Sen ska jag sitta med almanacka och planera lite över vad jag ska plugga dag för dag. Utan planering händer ju inget. Så vi hörs nog imorgon eller nån dag framöver. Vi hörs! ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Trevlig resa! Sakna inte F för mycket bara ;)