Det rullar på...

Allmänt
Vilken dag det har varit! Har i stort sett bara varit hemma och städat. Jag blev precis klar med städningen och jag är nöjd med resultatet. Sedan jag tog bort bokhyllan så ser lägenheten ganska tomt ut, men snart måste jag ändå börja packa för det är inte långt kvar till jag flytta HEEEEM till STOCKHOLM!!!! Här har ni resultatet av städningen. Två inlägg nedanför ser ni bild på hur lägenheten såg ut innan städningen.


Tände många ljus dels för att det ska bli varmt i lägenheten men också för att det ska lukta gott ;)

Imorgon är det lördag och det innebär att jag ska ha praktik, kvällspass. Har tidigare praktiserad bara ett kvällspass så det här blir min andra innan studentsalen. Jobbar nu varje dag framtill på tisdag då vi ska ha HLR utbildning och omvårdnadshandledning. Sen på onsdag är jag LEDIG, längtar till dess! Sen blir det praktik på torsdag och fredag och sedan åker jag till Stockholm under helgen. Längtar som vanligt!!!!


Vad ska man göra nu? Det är fredag och det går inga bra program/filmer på TV. Får nog sitta vid TV-spelet och spela en stund, sen får jag lägga mig för att sova ut. Blir säkert en lång dag imorgon. Men men, vi hörs nog innan praktiken :)

Kommentera inlägget här: