Julpynt

Allmänt
God kväll! Kom precis hem efter att ha varit på praktiken. Det gick jättebra och det var mycket att göra. Fick ta hand om egna patienter och det tycker jag är kul, för då lär man sig mer. Det var inte bara det jag gjorde på praktiken utan tillsammans med handledaren och en undersköterska pyntade vi om expeditionen. Blev ganska fint, sugen på att göra lite fint här i lägenheten också. Har funderat på att köpa en adventsstjärna och sätta upp i lägenheten.

Imorgon är det söndag, första advent, och jag har praktik. Som tur är det dagpass för sen hinner jag göra annat när jag kommer hem som handla och ta det bara lugnt. Jag älskar dagpass!


Imon tänds första ljuset :)



Så fint blev det på expeditionen

Ni som kommenterar anonymt eller med namn fast utan blogg, var god och skriv gärna er mailadress så svarar jag dit på en gång! Framför allt du Patrik, fattar inte ens vad du pratar om..

Aja, ska sova nu. Ni får sova så gott, god natt! Vi hörs imon :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Jag googlade öppen benfraktur och då hittade jag hit. Vilken trevlig blogg du har! Alltid lika roligt att läsa om andra som också läser till ssk :) Skönt att du är klar snart. Lycka till!!