Nya designen snart uppe....

Allmänt
Då så mina läsare, nu funkar internet här hemma! Känns bra, har inte funkat sedan i morse. Vet fanimej inte vad problemet är, troligen min dator som inte är van med Stockholms internet ;).

Vaknade tidigt idag för att jag hade 6 ärenden att göra, där tre av de var inne i stan. Blev klar med allting runt kl.14 och sedan var jag tvungen att rapportera det också vilket tog ca en timme. Men vad det är för ärenden/jobb kan jag inte tala om, lite hemligt vet ni! :)

I fredags hade jag sluttentamen som kändes att det gick bra men man vet aldrig. Har hänt några gånger att man känt sig så bra efter tentan och varit säker på att man klarat. Men när man väl får resultatet visar det sig att man är typ 1-2 poäng från G, vilket inte känns så kul kan jag lova er! Så vi får se vad det blir för betyg på denna tenta, bara att hålla tummarna om att jag har klarat det! :)
Sitter just nu i köket här hemma i Stockholm och vet inte om jag ska lägga upp den nya designen nu eller om jag ska vänta ett tag till? Svårt beslut!

Men men vänner, nu tänkte jag gå igenom designen och se om allt ser ut som det ska. Får nog återkomma med när jag släpper den nya designen :).

Så många energidryck har jag dryckit under en månad :P, not good!


Julpynten har redan börjat i Sundsvall!


ÄLSKADE PAPPA! ♥

Kommentera inlägget här: