Chockladfestivalen

Allmänt
Skrev tidigare ett blogginlägg genom mobilen när jag var på chockladmässan men såg nyss att den inte ens hade kommit upp. Men det var inget speciellt jag skrev. Jag åkte ju dit med F och hennes lillesyrra. Båda två är riktiga chockladälskare medan jag inte är så faschinerad av chocklad. Så för min del var det bara en liten rolig upplevelse och få testa äta olika chocklad. Men för de två var det nog som paradiset haha. Det var i alla fall kul på mässan, det var myyyycket chocklad!








Imorgon har jag inte planerat att göra något speciellt. Får ta dagen som den kommer. Blir kanske bio på kvällen eller något sånt, får helt enkelt se det imorgon.

Nu ska jag lägga mig i sängen, spela lite Wordfeud innan jag sover. Så jag säger här med god natt och hoppas ni sover gott! Vi hörs imon :)

Kommentera inlägget här: