Snart snart...

Allmänt
Det är så mycket som cirklar runt i tankarna, jag vill åka till Stockholm just nu men samtidigt måste jag stanna kvar här till på fredag och plugga till dess. Hade planerat att åka till Stockholm nu på fredag och komma hem på tisdag kväll, vad tror ni jag fick tidigare idag? Jo att vi har katastrofmedicin på måndag samt katastrofövning på tisdag vilket innebär att jag måste åka tillbaka till Sundsvall redan på söndag. Blir alltså kvar i Stockholm 2 dagar vilket är tråkigt, men åker nog ner igen veckan efter :). Saknar familjen så mkt, o F förstås!

Har de senaste dagarna bara varit med Maria och pluggat. Satte idag med Fredrik tidigare i skolan och pluggade. Efter plugget åkte jag hem och sov en stund, blev väckt av Peter som ville att jag skulle följa med han, Maria, Hok-Jan (Pling) och Bahandor för att äta någonstans. Så då drog vi till en Thai restaurang som var jättemysig men själva service och köket fett sega. Tog ca 40min för oss 5 att få mat när vi var de enda i restaurangen, sjukt! Inte nog med det så fick några av oss fel mat vilket irriterade oss. Så det stället kommer jag inte gå tillbaka till kan jag säga.








Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är jättetrött. Så vi hörs, god natt! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ayahbadawi:

skriven

Vilket universitet läser du på? Eftersom jag ska söka snart men vill inte läsa i Uppsala. Är det bra där?