Yeah!

Allmänt
Good morning! Hur är det med er? Jag mår bra, som alltid. Det är ju viktigt att må bra, för annars är liksom livet tråkigt.
Vad har jag gjort då under dessa dagar? Jo, bara pluggat på c-uppsatsen som rullar på. Vi har inte så bråttom med c-uppsatsen då den ska vara klar om ca 7 veckor. Så det är ett tag. Men vi har bestämt att bli klara innan praktiken börjar vilket är om ca 3 veckor. 

Annars har jag tagit det lugnt och tränat lite. Igår skulle jag och Fille på bio men Fille såg i slutsekunden att han inte hade råd. Så då valde vi att hyra film. Det blev filmen "Hall Pass" vilket var roligt och bra. Men skulle ha velat gå på bio istället.
Idag åker jag till Stockholm, känns j*vligt bra. Ska vara där till på onsdag, sen blir det tillbaka till Sundsvall och plugg. Snart behöver jag inte åka fram och tillbaka, jag menar snart tar jag ju examen....bara 3 månader kvar :).
Aja, måste äta klart och sedan iväg för att plugga. Vi hörs ikväll, bloggar på vägen till Stockholm :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Dijana:

skriven

åh vad härligt att du snart tar examen! Längtar tills jag kommer dit. Om några år är jag där :)