Examen snart!!!

Allmänt
Fick besök i helgen av F och åkte hem redan igår. Vi hade det trevligt och mysigt här, tråkigt bara att det regnade en hel dag att man inte kunde göra något den dagen. Istället var vi hemma och tittade på filmen "My name is Khan" som var j*vligt bra, rekommenderar verkligen er att se den! Till filmen åt vi jordgubbar med smält chocklad, vilket var vår första gång i livet att äta det. Det var helt okej, då jag egentligen inte gillar chocklad så mycket.

Andra dagar var vi ute på stan, käkade på china restaurang, åt glassbuffé och mycket mer. Vi hade det med andra ord det bra och roligt. F är faktiskt den tredje personen som besöker mig här i Sundsvall. Första var ju förstås mamma och lillebror och sedan var det en kusin.
Tyvärr kom jag på nu att jag inte har nå USB kabel för min iphone, då den är i Stockholm. Så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder. Får väl skaffa mig en ny USB kabel.. men men..

Vi har fått examendatumet också, det kanske ska ändra men just nu är det bestämt att vi tar examen den 11 januari. Det känns riktigt bra, bara 3 och en halv månad kvar faktiskt. Sjukt vad dessa tre år har gått. Snart är jag klar med utbildningen och nått målet jag velat nå sedan jag var liten.

Men ni, nu måste jag faktiskt bort från datorn för jag och Fille ska fortsätta med C-uppsats. Så vi hörs! :) Tror det blir ett inlägg senare ikväll

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Bra kämpat! 3 mån kommer att gå snabbt! =)

3 Sara:

skriven

Jag pluggar till SSK, därför jag frågade dig. Tack för förslagen!

5 Maskrosen:

skriven

SV:

maskrosen



Ja riktigt kul att hitta till bloggar som din! Som har kommit längre i studierna och fortfarande lever Jag gör min praktik på gyn. Vill bli barnmorska framöver så det passade liksom Ja c-uppsats blir de nästa termin, och just nu har jag ingen aning men de ger sig väl frampå antar jag =)

7 Ayan:

skriven

mashAllah, så tung du är! Det är inte ofta man ser förortsgrabbar som vidareutbildar sig samt bloggar om det. BIG UPS till dig. Du klarar det, inshAllah!

2 Marie.

skriven

Ojoj 3,5 månad bara, bra jobbat! Vart ska du jobba sen då? Jotack det går bra, har jobbat 2 v nu och det känns bra, har iofs inte haft så mycket tunga patienter men ganska dåliga! Känns bra att va tillbaka iaf =)

4 Nawal

skriven

Vad skriver ni C-uppstaten om? och kommer du söka Ambulansgrejjen direkt efter eller?

6 Johan

skriven

Vad kul, hoppas du får jobb direkt efter du slutat :)