Födelsedagen!

Allmänt
Nu fick jag äntligen igång kameran för att kunna ta lite bilder. Jag glömde ju skriva om mitt födelsefirande i Stockholm innan jag åkte till Barcelona. Sötnosen, storebror, mamma och lillebror hade planerat att göra en liten fest hemma med familjen och mig förstås. Så de hade fixat om hela vardagsrummet med ballonger och en massa annat. Fint var det! Tack!!! Det blev en myig och trevlig födelsedag, inte nog med det fick jag en massa presenter också framför allt av min sötnos ♥! Tänkte därför inte skriva så mycket utan visa lite bilder på presenterna jag fick. Förresten, fick idag present av Maria också. Blev en t-shirt och doftljus, för jag älskar doftljus haha.


Tårtan från familjen och F!

Presenterna från F

Post it plåster, coola va? :)


Stetoskop, som jag har alltid velat ha en


Vykot och trisslotterna från F och lilla kortet från familjen. Bilarna från F, jag önskade mig en Lamborghini men fick istället en leksaks Lamborghini och Porsche bil haha

Slutligen fick jag en skinnväska av sötnosen som jag använde under resan, tyvärr är den kvar i Stockholm och har inte nå bra bild. Lägger istället upp några bilder som togs under resan med väskan. Fick också en liten HLR mask, som hänger på väskan (som ni ser på tredje bilden, där jag står med vit t-shirt)




Sedan fick jag presenter av Maria när vi var på promenad tidigare, tack Maria!


Doftljus och t-shirt

Så det var det jag fick innan och efter semestern. Jag fick 1000kr av familjen också, men jag tog emot endast 500kr. Tyckte att mamma kunde behålla den andra 500-lappen.

Nu är man i alla fall tillbaka till verkligheten och vi skriver just nu C-uppsats vilket går bra. Vi ligger såklart efter då vi var utomlands i en vecka, men nu kör vi hårt för att komma igång vilket har gått bra. Vi kommer från och med idag vakna tidigt och plugga så långt vi orkar typ. Jag måste i alla fall komma långt under den här veckan för på lördag kväll får jag besök av F :).

Men men, tänkte lägga mig nu. Sov så gott alla, vi hörs förhoppningsvis imon :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Marie.:

skriven

Hej å Grattis i efterskott! Ser att du är inne på sista terminen nu, bra jobbat! Har hänt mycket sen sist jag var in och kollade bloggen din! Jag har också jobbat på akuten i sommar, lite ofrivilligt men otroligt kul, har trivts jättebra, nu är jag dock tillbaka på ambulansen! Hoppas allt är bra med dig! Marie!

3 kalle bah:

skriven

vem e F då? :D

2 Jennie

skriven

Hejsan! Du verkar haft en bra födelsedag, härligt! Du, jag har har en fråga till dej. Jag går tredje terminen på sjuksköterskeprogrammet och läser ni Sjukdomsläran. Jag kan ju bara säga att det är sjukt kul och jävligt intensivt. Har du något bra tips på hur man kan plugga på en bra och effektivt sätt?