Barcelona resan!

Allmänt
God morgon! Saknar Barcelona fortfarande, hade det jättekul och bra där nere. Det var minst 30grader varje dag och på tal om hotellet, så gjorde den resan extra bra! Vi bodde nämligen på en fyrstjärnig hotell, Barcelona Princess Hotel, med bra service och allt. Jag och Fille var verkligen nöjda över hotellet och resan i Barcelona. Jag rekommenderar er att bo på det hotellet om ni åker till Barcelona :).

Vi var i Barcelona i 5 dagar och hann se mycket av staden. Vi var bland annat i Las Ramblas, Sagrada Familia och Camp Nou. Med andra ord så var vi aldrig på stranden utan var hela tiden ute och forskade lite om staden. Men blev ändå lite sol och bad, då var det på hotellet. Vi hade ju takpool på våning 23 samt våning 3 så vi var där istället. Däremot blev det sol och bad på stranden i Ibiza, men det tänker jag skriva mer om imorgon. Här bjuder jag på en massa bilder från Barcelona resan, lägger de inte i ordning utan lite huller om buller. Men imorgon får ni andra inlägget om resan till Ibiza där vi bland annat var på Tiestos konsert.

Bilderna är tagna av mig, vill ni låna en bild så vill jag att ni frågar först.



Mot Barcelona


Sagrada Familia




Hotellrummet


Takpool








Camp Nou, fick studentrabatt då jag visade studentkortet :)




Panorama bild på Camp Nou


Panorama bild på Camp Nou






Varje dag fick man nya tofflor, så vi passade på att ta hem ett par! :)












Det var bilder från Barcelona resan. Jag har många fler, över 1000 bilder men kan inte lägga upp så många just nu. Kommer lite då och då lägga upp nya bilder. MEN, imorgon blir det ett inlägg om IBIZA resan samt om TIESTO vi träffa där. Så missa inte det inlägget, blir lika så där med en massa bilder från festen och Ibiza :). Ses imon då!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Hej! Jag undrar varför du inte valde något universitet i Sthlm när du bor här? :)