Arlanda imon

Allmänt

 

God kväll! Det var en lugn dag på jobbet idag, började kl.7 och fick inte första patienten förrän kl.10. Men under tiden fick jag städa rummen och hjälpa till på kirurgen som hade lite mycket. Men strax efter kl.11 började det rullar in patienter. Annars var det kul på jobbet idag, jobbade med trevliga och roliga personal idag...som alltid! :)

Mor och son! :)
Efter jobbet kom jag hem och råkade somna på sängen, not good! Men blev väckt av F och drog ner till Sätra badet med hennes vänner. Var ganska mysigt och roligt. Sen så åt man jordgubbar, ni kan inte fatta hur mycket jordgubbar jag har käkat de senaste dagarna.


Just nu tittar jag på Big brother och direkt efter det blir det sängdags för mig för jag jobbar dag imorgon och efter jobbet ska jag åka till Arlanda för att träffa Fille och Lisa, ska bli kul! :)

 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Bismillah <3:

skriven

jätte söta bilder :) Jag vill också bli sjuksköterska men måste man torka rumpan på gamlingar? :D

Sen så är jag som den där fisken i hitta Nemo och glömmer mycket hela tiden så är det mycket man måste kunna och komma ihåg?:D Har ig i alla ämnen typ men kan läsa upp. Så kan du förklara hur det är att bli en sjuksköterska ? :D

2 En utan namn

skriven

Vem är F ???????