Måndag

Allmänt
God morgon! Sitter här med träningsvärk i armarna och kan nästan inte skriva haha. Tränade alltså armarna igår när jag tränade och det gick bra förutom att jag inte tycker om att träna själv. Men jag lyckades ändå träna i en timme, så jag är nöjd med det. Blir nog träning ikväll med efter jobbet.

Kunde inte blogga igår kväll då jag skjutsade min kusin som åkte till Turkiet igår. Därefter blev det ganska sent att jag la mig direkt när jag kom hem. Så det var därför det inte blev nå inlägg igår kväll.

Idag jobbar jag 10 passet vilket känns bra eller både och. Jag kommer antingen vara på ÖNH-akuten eller så kommer jag vara på neuroakuten som flödessköterska. Skulle nog vara skönt att vara på ÖNH efter denna helg, men vi får se vad det blir. Efter jobbet blir det som sagt kanske träning, bara jag inte är för trött efter jobbet ;).

Vi ses ikväll, tänkte uppdatera er lite grejer :P

Kommentera inlägget här: