Relax!

Allmänt
Vad härligt det var att börja kl.9 och sluta kl.17.30, samtidigt som det var lugnt på ÖNH. Däremot var det inte lugnt på kliniken bredvid oss, Neurologen. De hade mycket så jag fick hoppa in då och då för att hjälpa till, fick även hjälpa de när de fick ett larm. Så jag är ganska nöjd med dagen trots att jag har världens träningsvärk i armarna och ryggen..


På väg tillbaka till akuten efter att ha varit på labb och lämnat odlingarna. Dagens outfit:
Tröja: Landstinget
Byxa: Landstinget
Klockan: Vårdväskan.se
Mobil: NetOnNet
Triss: Pressbyrån (blev ingen vinst!) ;)

Idag åkte min kusin tillbaka till Karlstad efter att ha varit här i två dagar. Jag fick lämna honom på centralstationen och vilka minnen jag fick när jag var där. Det var inte så länge sen jag var där... sist var ju i januari innan examen och sedan efter examen. Kändes skönt att veta att jag bor i STOCKHOLM och inte i Sundsvall längre. Men snart måste jag åka upp och träffa de där uppe, alla har saknat mig :).


Avgång till Sundsvall, 20.23!

Det är faktiskt dags för mig att byta om och lägga mig, börjar 7 imorgon och ska vakna om cirkus 5,5 timmar. Så god natt och hoppas ni sover gott! :)

Kommentera inlägget här: