Soon...

Allmänt
God kväll! Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det bra på jobbet fastän att det var ganska många patienter. Men jag tyckte allt rullade på så bra och samtidigt hade jag och min kollega en usk som hade inskolning, så vi gjorde allt för att hon skulle lära sig något från idag. Tydligen har vi varit duktiga och att hon lärt sig mycket, det låter ju bra!

Imorgon börjar jag kl.10 och såg att jag ska vara på neuro, det innebär att jag ska då sitta i flödet. Jag ska alltså ta emot patienterna, priotera och lämna över de till någon av vårdlagen. Jag tycker det går bättre för mig nu att sitta vid flödet, i början var jag kanska nervös och tyckte det var jobbigt men inte nu längre. Har ett 10-pass på torsdag också, hoppas då att jag är på ÖNH :).

Kom på idag att jag måste skriva DEL 2 av gröna provröret. Såg att många uppskattade det inlägget och det blir jag glad över. Så snart får jag skriva klart sista delen av gröna provröret innan vi går till nästa provrör :).

Hmm, nu är det dags för mig att sova. Orkar inte ens hålla ögonen öppna, god natt!

Kommentera inlägget här: