Träning snart!

Allmänt
Är så nöjd över hur bra det gick på jobbet idag när jag jobbade som flödessköterska. Jag vet att det är fortfarande lite grejer att tänka på när man sitter på flödet men det lär man sig med tiden. Idag var det min tredje gång som flödessköterska. Gick hur bra som helst, jag och flödesläkaren samarbetade så bra ihop. 

Imorgon är det utbildning hela dagen inne i stan med kollegorna och cheferna. Vi ska prata om jobbet, utvecklingen och allt annat som rör jobbet. Utbildningen/mötet börjar runt 8 och slutar 17, med andra ord så blir det en lååång dag. Kommer nog vara en intressant dag.

Äntligen är det dags att börja träna, satte mig och köpte precis ett årskort på Fitness24Seven. Anledningen till att jag valde Fitness är för att den finns nära där jag bor, nära jobbet och inne i stan. Sen så kan man träna vart som helst i hela Sverige vilket jag tycker är bra. Så förhoppningsvis börjar jag träna nu i veckan, kan ju liksom inte gå runt i flera veckor när jag har betalat redan. Men först måste jag hämta ut kortet imorgon :).
Jag har märkt att jag är dålig på att avsluta mina inlägg. Antingen slutar det med "Nu måste jag sova" eller så slutar det med "Dags att fara". Men jag kommer inte på nå bra avslutning, så jag skriver som jag alltid gör. -> "Nu är det dags" att lämna datorn och chilla framför TV innan läggdags. God natt! :)

Kommentera inlägget här: