What a day!

Allmänt
Igår fick jag jobba på ÖNH, som gick jättebra och lugnt var det. Däremot så var det inte lugnt på neuroakut kliniken som är granne med ÖNH kliniken. Där var det ju kaos, jag hjälpte till så gott jag kunde men ändå rullade det bara in patienter. En kvart innan jag skulle hem så fick neuro ett larm och de hade ingen sköterska på plats, då de precis haft 3 larm på raken. Så jag hade inget val och blev beordrad att stanna. Jag trodde det skulle gå snabbt, men icke sa nicke. Tog ca 1.5 timme innan jag fick åka hem. 
Grejen var att det inte skulle göra så mycket bara jag inte hade planerat att träna, men jag valde ändå att träna när jag tillsist fick gå hem. På träningen gick det inte så bra, var ganska trött och hungrig!

Jag söker en designer som kan hjälpa mig att fixa min nya design. Kontakta mig på [email protected] . Nu ska jag iväg till jobbet, jobbar 9 och jobbar som flödessköterska på ÖNH hals för första gången, vi hörs efter jobbet! :)

Btw, länge sen jag bjöd på nå bild. Men ska bli bättre på det ;)

Kommentera inlägget här: