Första arbetspasset efter sm.

Allmänt
Igår var det min första arbetspass på jobbet, vilket gick helt okej förutom att det var bara så mycket att göra. Jag hoppades på att det skulle bli lugnt igår men så blev det förstås inte, för det är jämt mycket på måndag kvällarna. Som tur gick ändå tiden ganska fort. Hade nämligen en inskolning så jag fick inskola henne på neurologakuten. Hon var nöjd med inskolningen vilket gör mig glad :).

Nu är det klart att jag ska inskolas på medicin i början av oktober, jag ser verkligen framemot det. Så jag kommer i stort sett efter det vara mycket på medicinakuten. Jag har velat vara på medicin sedan förra sommaren när jag var undersköterska på akuten. Så det känns bra!

Det är så dålig väder här i Sverige, skulle kunna åka tillbaka till Kreta där det var 36 grader varmt. Men tyvärr så får man vänta till nästa sommar. Nästa gång tänker jag vara borta i 2 veckor, för man hinner då samtidigt sola/bada men också kunna se mycket av landet. Men men, slut snack om semestern nu för då blir jag bara deppig ;). Bjuder på några bilder här, sedan rör jag mig mot jobbet och jobbar 10-passet. Vi hörs! :)



Följ mig på instagram, heter FerhatRobin där :)







 

Kommentera inlägget här: