Grekland på fredag

Allmänt
Då var semestern äntligen här. Min semester började igår men jag har varit ledig sedan i fredags och det har känts ganska bra. Saknar jobbet lite men inte riktigt, för jag ska ju till Grekland nu på fredag och njuta av livet där borta i en vecka. Hört att det ska vara sjukt skönt väder och jättevarmt, vilket jag längtar till. Tur att man har privat pool så man kan bara hoppa i när man väl känner för det :) Måste bara skryta om hotellet lite, därför bjuder jag på lite bilder från hotellet ;)

 
Privat poolen :)

 
 
Jag har funderat på eller har gjort det sedan flera veckor tillbaka att jag ska blogga lite bättre. Men senaste dagarna har många nya sjuksköterske studenter addat mig på facebook och även skrivit mail till mig och ber mig fortsätta blogga och gärna skriva ner tips inför tentamen o.s.v. Så jag ska göra så gott jag kan efter semestern men då gäller det att ni frågar så jag har något att svara på här på bloggen via inlägg :).

Nu ska jag fortsätta packa min resväska så hörs vi innan jag åker till Grekland, vilket sker redan nu på FREDAG!!!! :)

Kommentera inlägget här: