Dream team!

Allmänt
Vilken härlig dag jag har haft med mina kollegor på medicinakuten idag. Det var en riktig dream team typ. Som vanligt var det lugnt på förmiddagen men sen kom 11-bussen, som vi brukar säga. Då rullade det in patient efter patient, vara bara att jobba på. Sen efter lunch lugnade det ner sig lite, men tror att det kommer bli mycket nu på kvällen. Stackars mina kollegor!
 

Följ mig på Instagram, heter FerhatRobin :)
Var ju ledig i tre dagar och under de tre dagarna hann jag göra mycket. För det första så gick min ena tand sönder som jag fick laga för 1200kr och dagen efter dog min dator och jag lyckades inte få igång den så då var jag tvungen att köpa en ny dator för 3500kr! Jag som jobbade heldag på julafton och juldagen, de pengarna kommer ändå försvinna samma sekund. Folk la öga på mig, säg MasAllah nästa gång! Det kan ni gärna säga nu också :)
 

Min nya skrivbord, ny dator och datastol :)
Ni tror säkert att jag är ledig nu under nyår helgen men det är jag faktiskt inte. Jag jobbar dag imorgon och dag på nyårsdagen. Det är något jag själv har valt att göra, annars brukar man få jobba antingen jul eller nyår. Så håll tummarna att jag ska vara pigg de närmaste 3 dagarna.

Tänkte sitta ner och skriva klart om de olika provrören. Sist skrev jag om den gröna provröret och tänkte faktiskt fortsätta med det. Så imorgon får ni lite mer info om vad man tar för analyser när man tar blodprov i grönt rör. Vi hörs då! :)

Kommentera inlägget här: