Karolinska - Akutsjukvård

Allmänt
Sitter här och dricker en kopp te och tittar ut när det snöar. Det är ganska mysigt men snön men jobbigt med kylan. Kul för er som firar jul eftersom snön kommer säkert finnas kvar så det blir då riktigt julstämning. Var väl nåt år tidigare som det inte fanns snö på julafton och det var ju sjukt tråkigt. 
 
 
Ni som följer mig på Instagram, FerhatRobin heter jag, har nog inte missat den här nyheten. Berättade för några veckor sedan att jag och 2 kollegor fotograferades för en "projekt" för Karolinska. Nu var det klar och bilden har publicerats. Som fotografen sa "Ni kommer bli världskändis" vilket jag håller med, för hela världen kan se bilden. Det är nämligen så att vi har hamnat på Karolinska.se's hemsida under "Akutsjukvård". Längst upp på sidan hittar ni mig och mina två kollegor. Annars kan ni bara klicka >HÄR< för att komma till sidan direkt.
 
Är inte helt nöjd med bilden men det är okej :P
 
Idag blir det jobb som vanligt, kommer bli en lååång helg på jobbet. Jobbar alla röda dagar och cashen rullar förstås in. Jobbar nu 5 dagar i streck, ledig 3 dagar (ska försöka jobba en dag extra) och jobbar sedan 4 dagar till i streck. Så med andra ord kommer det nog inte bli så jobbig vecka :). Se till att ta det lugnt nu under lovet och julen samt nyåren!! 

Dags att fortsätta dricka teet och sedan dra till jobbet. Sköt om er, vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Bilden var ju jätte fin! :)

3 Margareta:

skriven

Snyggt stiligt foto!

2 Erica

skriven

Jag tycker också att det är jobbigt med kylan. Jag är till och med en av de få jag känner som inte skulle bry sig om det inte var snö på julafton. Visst, jag kan förstå att det är fint, ljust och typisk svensk jul och allt det. Men det var ju knappast snö i Betlehem då Jesus föddes, brukar jag tänka. :)