Tuff helg

Allmänt
Skulle ha blivit en design nu i helgen men tyvärr vill inte designen bli så som jag vill. Jag är i stort sett klart men det ser så konstigt ut på något sätt. Färgen, designen o.s.v. Därför tänkte jag skippa att stressa utan får göra det i lite lugn och ro. Kan i slut ändan hända att jag skippar den designen helt men jag vill ändå att ni ska få se hur långt designen kom och komma gärna med lite synpunkter. Klickar -> HÄR <- eller på bilden här nedanför, för att se designen som var tänkt att läggas upp nu i helgen.
 

Den här helgen har varit ganska tufft på jobbet och lite annorlunda. I fredags jobbade jag kväll, lördag heldag och söndag dagpass. Skulle vela skriva allt jag vill men som sagt, sekretessen sätter stopp för mycket. Men det har inte bara varit tufft utan lärorikt. Jag är otrolig stolt över min arbetsplats och inte nog med det så är jag otroligt stolt och glad att jag jobbar med så bra personal. Jag älskar mitt jobb, har sagt det 1000 gånger och jag menar verkligen det. Att rädda liv på en människa är det bästa som finns eller att bara finnas där vid någon och göra personen överlycklig. Nej, går nog ej att beskriva känslan! 

FerhatRobin @ Instagram
 
Det är en plan om att det ska bli en ny tävling snart på bloggen igen, jag vet inte riktigt när men måste först se vad priset ska bli och vad tävlingen ska gå ut på. Kommer bli en rolig tävling med roligare priser. Ni längtar till det va? Hehe, som man brukar säga "väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge". 

Kan fortfarande inte sluta tänka och därför tänkte jag gå och lägga mig och försöka koppla av lite. Btw, morfar kommer till Sverige imon och det har jag längtat länge till. Ska bli sjukt kul att få se honom! Men men, dags att sova. Hoppas ni får en trevlig natt och bra dag imorgon, god natt! :)

Nu var snön här också!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken sjukhus jobbar du i ;)

3 Tess- en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn:

skriven

Längtar verkligen efter den känslan! =)

5 Margareta:

skriven

Längtar oxå efter den där känslan du pratde om..
Måste vara helt underbart...
Coolt med rörlig rext jag gillar stilen på den bloggen oxå
är tacksam över det du kan o får skriva om till oss ang ditt yrke.

2 Erica

skriven

Jag tycker att den designen som du håller på med verkar bli jättebra. Jag gillar att det är mycket ljusa färger i den. :)

Kul med tävling, och hoppas att du får det riktigt kul med din morfar medan han är i Sverige. :)

4 Syrrastudenten

skriven

Jag gillar också nya designen! Men den kan bli ännu bättre om du breddar headern, dvs behåller dess design men drar ut den. Sen känns nya designen lite mer rörig än din nuvarande design. Flytta upp vänsterkolumnen så att den hamnar i linje med rubriken på senaste inlägget. Gillar att det är ljusa färger, men kanske någon detalj kan färgläggas? Tex kan ekg't ges en mer framträdande färg.