TÄVLING: Vinn namnskylt!

Allmänt
Då var det dags igen för en ny TÄVLING som är i samarbete med VårdVäskan.SE . Förra gången kunde man vinna studentväskan men den här gången vinner man en NAMNSKYLT som du själv bestämmer hur den ska se ut. 
 
Den här tävlingen är lika lätt att delta i som den förra och alla kan delta. Det enda du behöver göra för att vara med om att vinna namnskylt är att du kommenterar din favoritfärg. Glöm inte att skriva eran e-postadress under "E-post"-fälten. Förra gången var det några som glömde och det är ju tråkigt, blir ju svårt att kontakta er då.
Ni som mailade förut istället för att kommentera inlägget så kan ni göra den här gången också om ni nu känner för det. Men kommentera helst här :).

Tävlingen pågår bara i EN VECKA, så det gäller att ni deltar så fort ni ser detta inlägg och inte skjuter upp det. Nästa vecka, torsdag den 20/12, utser jag en vinnare. LYCKA TILL ALLA! (Jag publicerar kommentarerna efter att jag granskat de)
 
AVSLUTAD! 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Cornelia:

skriven

Min favoritfärg är röd! :)

3 Marie:

skriven

Orange är min favvo färg! Passar min mössa med sköldpaddor. Dagens sanning!

5 Karin:

skriven

Jag älskar färgen röd :)

7 Kaffehörnan:

skriven

Vad nice med tävling. Du ligger stolt på appens lista topp 100

9 Thea:

skriven

Rosa älskar jag! Skulle se riktigt bra ut när jag har uppfyllt min dröm! :)

11 Erica:

skriven

Min favoritfärg är himmelsblå! :)

13 Elisa:

skriven

Jag vill vinna, röd är min favorit färg

15 Erika:

skriven

Om jag vinner väljer jag så klart röd. Piggar upp alla dagar. Skulle passa perfekt då jag blir färdig ssk till sommaren :)

17 Marie:

skriven

Rosa är min favoritfärg!;)

Jag studerar till sjuksköterska och blir klar efter nyår, det skulle vara så kul då med en personlig namnskylt, har fått jobb inom resursenheten på sjukhuset i min stad, börjar så fort skolan slutar och hoppas det leder till en fast tjänst så småningom.
Men just nu är jag bara så glad att snart få komma ut i arbetslivet på riktigt, efter tre års förberedelse.

Tack för en inspirerade blogg!

19 Nilla - blivande sjuksyrra:

skriven

ROSA helt klart! =)

21 Emil:

skriven

Turkos!!

23 Janina Eklund:

skriven

Favoritfärgen är rosa! :) Håller tummarna, hoppas på vinst :)

2 Aida

skriven

Hej!
Fick igår reda på att jag blev antagen på sjuksköterskeprogrammet i Kristianstad. Du har varit en stor inspirationskälla och har läst ALLA dina inlägg i bloggen om vad du tyckt om dina studier.
Tack.
Gul är min favoritfärg.
Kram

4 Julia

skriven

Jag skulle mer än gärna vilja vinna en lila! om 6 månader är jag äntligen färdig undersköterska så då kommer den att komma till användning vill jag lova :D

Vill tacka för en grymt bra blogg! Du är den enda som bloggar om det som jag älskar- Att arbeta inom sjukvården! :)

6 Emma

skriven

Orange och rosa! =)

8 Margareta

skriven

Det är såå intressant och kul att läsa din blogg.En positiv inspirationskälla är du!!
Börjar sskutbildningen i Skövde vecka 3
Lila är en fin färg.

10 Tess- en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

skriven

Rosa!!! Har köpt hela kitet från vårdväskan i rosa: stetoskop ssk-klocka, pennlampa, pennficka, HLRmask, blodtrycksmätare, you name it! Men såklart ja behöver en rosa namnskylt också! =D

12 Eliiie

skriven

Såååå klart är min favvo färg GRÖN!
Och jag tänker vara lite ambitiös och skriv hur jag vill att hela ska se ut, om jag vinner vill säga! :D
Bakgrund - A.09
Bild - B.18
Ring - C.12
Typsnitt - D.03
Färg på typsnitt - E.02
Text rad 1 - Elin
Text rad 2 - Undersköterska

14 Jeanette

skriven

Hej! jag älskar GRÖNT!!!

16 Hung

skriven

Svart som FAN!

18 A

skriven

Börjar plugga till ssk till våren, så det hade suttit fint med en namnskylt.
Min favortifärg är blå!

20 Theresé

skriven

Let me win, älskar svart färg

22 Frida Ståhl

skriven

Min favoritfärg är röd. Håller tummarna!!

24 Steve

skriven

Blå är finast!:) Skulle vara roligt med en fin namnskylt på jobbet som undersköterska på ett gruppboende, istället för kommunens egna, de är inte allt för snygga:)