Arbetssko

Allmänt
Då var sista veckan av inskolningen igång. Jobbar hela veckan förutom på fredag och på helgen börjar jobbet på allvar, då jobbar jag som sjuksköterska helt själv! Det känns förstås läskigt men det ska nog gå bra hoppas jag. Hittills har det gått bra och jag har jobbat själv senaste veckorna så det borde ju inte vara nå problem. Imorgon kör jag mitt första pass som flödessköterska och det innebär att jag tar emot patientern och triagerar de. Ska bli intressant och se hur det går :).

Är behov av nya arbetsskor men hittar inga bra. Var i Skärholmen idag och tittade runt men hitta inte så värsta bra skor. Jag letar efter ett par skor som är sköna att gå i, att den "andas" och inte blir för varmt efter några timmars arbete. Men det är svårt, tycker jag i alla fall. Vet ni nå bra hemsida eller butik som säljer bra skor för arbetet? Kommentera gärna det, skulle vara tacksam! :)

Undrar hur skön den här skon är

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 SH:

skriven

Jag köpte min på Jobi.se. Mycket bra hållbarhet och bra priser.



/en annan ssk

3 Julle:

skriven

Har handlat på Jobi ett flertal gånger själv som privatkund och även när de har besökt arbetsplatser där jag har funnits på plats. Bra personal bra skor. Bra priser & Service.

Har köpt hygienskor & stödstrumpor från dem.

2 Mia Ekander

skriven

Hej Ferhat,

kul att ha hittat hit!

Jag hittade hit eftersom jag "prenumererar" på allt som skrivs om arbetsskor och Jobi.

Kul att du har en läsare som rekommenderat oss!

Ja, välkommen in på vår hemsida och bedöm själv.

För oss har det varit viktigt att de arbetsskor som vi säljer skall vara funktionella, snälla mot fötter och kroppen och såklart också för plånboken.

Lycka till på jobbet, "syrran" :-) !

Varma hälsningar

Mia

4 Marielle

skriven

Hej!



Jag använder sandaler från amerikanska Keen. Ursköna! Man blir inte trött i benen av dem eftersom de sitter fast på foten, de är luftiga och har täckt tå. Dessutom går de att tvätta i tvättmaskinen. Finns i massa olika färger. Finns på nätet, i friluftsbutiker och ibland i sportbutiker.



Jag är ssk-student T2.