Frågor!

Dagens fråga



SVAR: Hejsan, kul att du följer min blogg! :) I början är det läskigt och jobbigt när man har en massa patient att ta hand om och när det samtidigt är stressigt. Men med tiden så får man in rutinerna och kan sedan hålla koll på det. Ja, jag tycker att jag har fått lära mig mycket.. i alla fall det mesta. Jag skulle önska att man hade lite om akutsjukvård också för det hade vi inte på MittUniversitetet vilket jag tycker är tråkigt.

Ja, det var faktiskt inte så svårt att skaffa lägenhet. Jag fick det samma dag som jag ringde till StuBo i Sundsvall, de heter numera MittHem. Tyckte däremot att de gav dålig service. Jag hade fel på min spis och det tog typ ett år innan de gjorde något åt det..



SVAR: Jag pluggade 3 år på universitetet.



SVAR: Du hittar gamla sjuksköterskeprov oftast på skolans hemsida, där du pluggar till sjuksköterska. Annars kan jag rekommendera dig emboli.se där det finns gamla tentor från MittUniversitetet i Sundsvall.

Kommentera inlägget här: