Resan

Allmänt
Nämen god kväll, glömde ju blogga. Sedan jag kom hem har jag suttit med mamma och sedan vid Big Brother. Precis när jag skulle stänga datorn kom jag på att jag inte har bloggat så tänkte att jag kan göra det nu innan jag lägger mig.

Vi kom hem strax runt kl.20 och det tog lite längre tid än vad vi trodde att det skulle ta eftersom det blev något fel med bilen. Vi var tvugna att stanna några gånger pga bilen men vi kom ändå hem tillslut vilket är bra. Men i alla fall, jag var som sagt med F, C och T i Ullared och vi hade det trevligt. Vi shoppade mycket och blev några tusen lappar fattigare, men det gör inget. Det är inte så ofta man gör något sånt här, nu är det bara att jobba och spara pengarna! Här bjuder jag på en massa bilder:













Dags att sova, god natt!

Kommentera inlägget här: