Ullared, here we come!

Allmänt
Hahahah, ska jag skratta eller gråta åt din kommentar? Alltså det var det dummaste jag någonsin har hört! Hahah Skit i det nu, orkar inte lägga tid på såna människor som dig. Du borde nog sitta hemma med din s.k man och barn på en fredags kväll, inte på universitetet och kommenterar min blogg på natten hahah.

Men men, god morgon alla andra glada och lyckliga läsare. Hur är det med er idag? Själv mår jag bra som vanligt, livet leker och jobbet rullar på. Älskar mitt liv, gud, familj, jobb och alla glada läsare som gör min dag :).

Nu är det bäst att vi ska åka ner till ULLARED. Vi lämnar Stockholm runt kl.12 och är i Ullared förhoppningsvis inom 5-6 timmar. Sedan blir det sömn och dagen efter blir det en lååång dag med shopping och tillbaka resan mot Stockholm. Ska försöka blogga lite när jag är på väg dit, när jag är där och på väg hem så ni hänger med :).

Men nu måste jag göra mig i ordning, vi hörs på mobilinlägget :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ssk:

skriven

Jag passar på att få gjort så mykcet som möjligt på min D-uppsats och eftersom båda familjerna är borta (min och min parters) i helgen så blir det D-uppsatsskrivande hela dagen/kvällen lång på universitet.