Onsdag

Allmänt
Hade väckarklockan på kl.9 men ändå vaknade jag inte förrän kl.11. Tänkte nämligen vakna tidigt för att åka och byta däcken. Ena backdäcken blev punkterad häromdan. Så istället åkte jag till stället lite senare och när jag kom dit var personalen tydligen på lunch. Då åkte jag till Kungens Kurva och köpte ett par skor till lillebror.
Efter det drog jag igen till däckservice och då sa han att han inte hade fått in däcken än, så han skulle ringa när han hade fått in de. Men det gjorde han aldrig. Jag får väl gå dit imon igen och se för jag måste byta däck. Kan inte åka med reservdäcken hur länge som helst.

Var även idag på min gamla skola, Tullinge Gymnasium, för att träffa min gamla lärare och berätta att jag har tagit examen. För hon ville så jättegärna se mig en vacker dag som sjuksköterska då hon visste hur mycket jag kriga och kämpa för att bli det jag ville bli. Men tyvärr var hon inte där, så dit får jag sticka imorgon också. Annars har jag inte gjort så mycket förutom att jag ska börja städa mitt rum nu. 

Btw, köpte igår en whiteboardtavla till mitt rum. Köpte från Clas Ohlson för bara 119kr! :)

Tullinge Gymnasium


Vi ses ikväll!

Kommentera inlägget här: