Sällskapsspel

Allmänt
Var igår kväll tillsammans med F hos hennes kompis M och L. Vi var hos M och spelade lite spel och åt godis, chips och annat smått och gott. Det var trevligt, vi spelade först Jeopardy Junior som jag alltid kom sist på. Det var inte svåra frågor men man hann liksom inte tänka förrän en av de andra klickade och gav svar. 
När vi väl hade spelat jeopardy i nån timma gick vi vidare och spelade spelet Cluedo, som jag tycker var jättekul (kanske för att jag vann). Cluedo går ut på att man ska hitta den misstänka mördaren, vapen och rummet. Så vi hade med andra ord en lugn och rolig lördagskväll :)
Jeopardy junior


Cluedo

Det har rullat in en massa frågor här på bloggen från anonyma personer, så det tänkte jag att jag ska försöka svara på under dagen. Det är frågor som jag tror många av er skulle vela ha svar på. Men det tar vi som sagt någon under dagen eller kväll, när jag helt enkelt har tid framför datorn :).

Kommentera inlägget här: