Sjuksköterskebrosch MittUniversitetet Sundsvall

Allmänt

Kom att tänka på CSN tidigare idag. Jag har alltid trott att jag är återbetalningsskyldig till CSN redan i juni det här året, men när jag ringde visade det sig att det inte är förrän nästa år i januari. Så jag har alltså i stort sett nästan ett år på mig, men då kom jag på att jag ska nog börja betala tillbaka redan i mars månad.
Jag vill liksom bli av med lånet så fort som möjligt. Så jag satt och diskuterade med mamma lite och kom fram till en återbetalningsplan. Om jag följer den planen kommer jag inom två år bli av med min CSN lån, vilket känns bra än att gå runt i 25år och betala typ 500kr varje månad. Så från mars månaden kommer jag leva lite snålt igen, men tur att man bor fortfarande hemma!


Det var någon som frågade hur sjuksköterska broschen från MittUniversitetet, Sundsvall, ser ut. Innan jag lägger upp den så tycker jag att den är fin och snygg, men många från klassen tyckte inte alls om den. Förstår inte varför men här får ni iaf en bra bild på hur MittUniversitetets ser ut :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 asmmaa:

skriven

Hejsan! Skulle du kunna berätta (om det inte är allt för privat) vad du hade för snitt när du sökte till sjuksköterskeprogrammet? Jag ska söka nästa år men har inte dem bästa betygen. Mitt snitt ligger på ungefär 15. Tack i förhand!

2 cassi

skriven

Intressant fråga! Jag ska besvara den så fort jag får tid ;-)