Imorgon är det dags!!

Allmänt
Då var det slut på ledigheten och imorgon börjar första arbetsdagen på akuten. Känner mig ganska nervös fastän att jag jobba där i somras, men då som undersköterska. Imorgon står jag där, som sjuksköterska och än fattar jag inte. Imorgon är dagen då jag går i målet, ett mål jag haft sedan jag var liten. Det är nu dags att kämpa mot nästa mål som jag hoppas att jag når inom 4 år :). Den här namnskylten (tills jag fått den Karolinska namnskylten) kommer jag bära och likaså min nya stetoskop.



Är så nervös att jag inte vet vad mer jag ska skriva, vi hörs imon kväll och då berättar jag hur första dagen gick :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Belinda:

skriven

Hej Ferhat!

Blev glad av att läsa det du skrivit! Grattis till din examen! Måste vara jättehärligt att ha nått sitt mål på det viset du har gjort. Man känner att man växer som människa, eller hur? Roligt, roligt! :) Mitt mål är också att bli sjuksköterska men inom den palliativa vården. Lycka till med ditt arbete!!!