Semester om 3 veckor!!!

Allmänt
God kväll!! Hur är läget med er? Själv mår jag ganska bra men är rätt trött. Sov lite dåligt inatt och sedan var det mycket på jobbet idag. Men det var sjukt länge sen, fortfarande så är man upptagen med jobbet. Nu när semestern närmar sig så har man tagit på sig en extra pass. Ska nu på söndag jobba hel dag sen ska jag jobba två heldagar de närmaste två veckorna. Så pengarna lär rulla in i augusti när jag kommer hem från Grekland :).

Sedan jag började jobba på akuten och tjänat pengar känns det som att jag inte köpt något förutom resan till Grekland. Så förr i går beställde jag en iPad 3 från Cdon.com och fick hem den igår. Är helt förälskad i den, förstår inte varför jag inte köpte det tidigare och väntade så här länge. Haft iPhone i 4 år men böt i fjol till Samsung S2, så när jag skulle köpa surfplatta visste jag inte om det skulle i samsung tab eller ipad. Men jag kan säga att apple är grymma på surfplattor och samsung på mobiler. Men jag är nöjd över mitt köp!!! :)


Köpte även en väska till min iPad, snygg va?? Med den väskan kan man vrida ipaden 360 grader :)

Jag har semester om tre veckor så nu framöver blir det bara jobb att tänka på. Under de här tre veckorna är jag ledig endast 2 dagar, vilket jag själv har valt då jag tagit extra pass. Men det är bara att köra på :).

Nu tänkte jag faktiskt inte skriva så mycket för jag måste gå lägga mig, blir att vakna tidigt och jobba. Så vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 SK:

skriven

Insåg idag du är väldigt lik xavi!? :)