Slut på semestern!

Allmänt
Då var min semester över, tråkigt men samtidigt kul att få vara tillbaka på jobbet. Min första dag efter semester blir att sitta som flödessköterska på ÖNH akuten, så med andra ord börjar jag 9 och det känns bra.

Avslutade min semester med att se Big Brother final, har följt hela Big Brother i år. Missat kanske några avsnitt men inte söndagsutröstningarna. Jag hejade på Hanna Johansson, ensamstående tvåbarnsmamman och undersköterska, som också vann, så är jätteglad för hennes skull. Hon var den värdiga vinnaren och jag hoppas verkligen att hon gör nu mycket för pengarna för sina barn. Grattis Hanna J! :)



Jag har haft en underbar en veckas semester och ser redan framemot de två semester veckorna under augusti. Då åker vi utomlands, vart det blir är det inte bestämd än. Men det som är klart är att det blir såklart sol och bad!!! :)

Har fått in en massa frågor som jag tycker att det är dags att svara. Så jag hoppas och ska försöka svara på alla frågor imorgon via "Dagens frågor"-inlägg. Så vi ses helt enkelt imorgon då, om inte så blir det säkert på kvällen....lovar ;).


Btw, har äntligen hängt upp mina två examensbevis och bevis om legitimation :)

God natt! :)

Kommentera inlägget här: