Bra dag på jobbet idag

Allmänt
Är otrolig nöjd över dagen på jobbet, tyckte det gick så bra idag fastän att min andra kollega + sin inskolning ibland försvann. Jag visste helt enkelt hur jag skulle göra, tänka och vad man ska göra näst. Tycker jag kommer in i jobbet mer och mer men fortfarande känns det som att det finns en del att lära sig. Men det kommer ju med tiden förstås.
Annars har det varit lugnt på jobbet och det har bara rullat på. När jag slutade fick vi precis ett larm så jag valde att vara med då det var ett tag sedan jag var med på en sån, ville helt enkelt se hur man som sjuksköterska jobbar då.


Jag och Datex, snygga vi är!

Försökte byta mitt pass imorgon till dagpass men tyvärr gick det inte, så imorgon jobbar jag kväll vilket kan egentligen vara skönt för då har jag sovmorgon. Men på fredag valde jag att gå heldag istället för bara morgon. Sen är jag ledig hela helgen, good!

Kommentera inlägget här: