God morgon!

Allmänt
Varför ska det alltid vara fint väder ute när jag ska jobba kväll? Det här är inte rättvis!! Det är +10 och solen skiner medan jag sitter här, äter frukost och gör mig i ordning inför kvällspasset. Kommer säkert bli fler såna dagar när det är fint väder och jag jobbar kväll. Har nämligen fått FÖÖÖR många kvällspass, så jag ska försöka ändra så många som möjligt till dagpass.
En dag jag verkligen längtar till är måndagen, nästa vecka, för det är då jag får min feta LÖN!! När jag säger feta lön då menar jag det verkligen, har aldrig fått så mycket i lön någonsin ;). Så det ser jag framemot. Btw, på tal om pengar så får jag även tillbaka pengar från skatteverket, skatteåterbäring. Därifrån ska jag få några tusen, bra för att boka en resa utomlands :). Har funderat på att resa till två olika länder i år, ena i slutet av maj och sen den andra i slutet av augusti. Nu när jag är klar med plugget och börjat jobba kommer jag faktiskt resa ganska mycket, något jag alltid har velat göra :).

Några länder jag vill besöka:

Venedig, Italien


Paris, Frankrike

Kommentera inlägget här: