God morgon!

Allmänt
Blev inga inlägg igår kväll då jag var inte på humör och hade en massa andra saker i tankar och det förstod ni hoppas jag. Men ibland blir det så, har liksom ett privatliv också ;). Men iaf, igår var jag och träffade Maria, Pling (Hok-Jan) i Heron City. Vi satt i Amazon, fikade och snackade om hur våra liv har förändrats de senaste månaderna. Känns sjukt vad tiden går fort, för bara 3 månader bodde jag i Sundsvall och pluggade. Men jag är samtidigt glad att jag är klar med utbildningen och nu bor i Stockholm!


Idag fyller min lillebror 13år så det ska firas ikväll. Tänkte åka iväg och köpa tårta och så, men presenterna får han vänta till imorgon då jag inte har fått lönen än utan får det imon. Vet inte riktigt än vad jag ska köpa åt han men får åka runt och se. Han önskar sig en mobil men det får han drömma om ett tag till, för det förtjänar han inte än tycker jag :). Men grattis lillebrorsan!

Är annars ganska less på lite grejer men det får jag leva med. Måste sitta och göra klart schemat nu så jag kan skriva in det på datorn imorgon när jag är på jobbet. Men men, vi hörs senare.

Kommentera inlägget här: