Love it!

Allmänt
Det var just det här jag hoppades på att det inte skulle ske på min lediga dag, nämligen att det börjar SNÖA!!! Vad tror ni jag såg när jag vakna? Jo, snö förstås. Det är kanske dags att våren kommer, är trött på snön... Jag som tänkte göra lite grejer idag men har verkligen inte lust med det när det är kallt och snö ute. Får istället sitta hemma och fixa med lite papper.



En sak jag måste göra idag är att åka iväg och SHOPPA. Har inte hunnit göra det än, så idag måste jag göra det. Sen ska jag bara ta det lugnt nu i helgen, är som sagt ledig och det känns bra. Nästa vecka jobbar jag i 6 dagar, ledig bara tisdag. Så ni kan förstå varför jag måste vila ut i helgen :).

Imorgon blir det exakt 2 månader sedan jag började jobba som sjuksköterska på akutmottagningen och jag kan bara säga att jag älskar mitt jobb och yrket. Har inte ångrat en sekund om att jag har valt fel yrke och arbetsplats. Kommer nog jobba i några år på akutmottagningen innan jag vidareutbildar mig till anestesisköterska (narkos) eller ambulanssjuksköterska.
Önskar er alla en trevlig dag!

Kommentera inlägget här: