Chicken Wrap

Allmänt
Har inte haft så mycket att skriva de här senaste två dagarna och därav blev det inga inlägg. Men samtidigt är det själva designen som gör mig lite opepp på att blogga, jag vill ha min nya design uppe och börja blogga bättre än tidigare. Men det verkar ta lite tid med den nya designen, finns liksom lite grejer att göra innan den är klar helt och hållet.

Igår jobbade jag dag och då var jag på ÖNH, vilket är ovanligt. För just 7 passet ska det vara en undersköterska men så var det inte igår, jag fick jobba 7 och undersköterskan fick börja 10. Så det var med andra ord lite ombytta roller :). Det var lugnt på förmiddag men blev som vanligt mer och kaos på eftermiddag, dessutom var vi en läkare mindre strax efter 14. Som tur gick det bra ändå.
Senare på kvällen körde jag pappa till Arlanda med hans nya bil, jävlar vilken skön bil. Bra kraft i bilen, skön att sitta och snygg färg, nämligen vit. Önskar att det var MIN bil! :)

Idag var jag ledig och gjorde inget mer än tränade. Jag tränade rygg och biceps som gick väl helt okej. Ryggövningarna gick inte så bra men däremot biceps gick jättebra. Men imorgon, innan jobbet, ska jag träna bröst och triceps samt axlar om jag hinner. Ska försöka och inte träna så hårt då jag jobbar kväll imorgon ;).

Btw, innan jag avslutar inlägget måste jag bara rekommendera er att testa McDonalds nya Chicken Wrap Chili, fett gott och lite stark är det men gooooottt!

Kommentera inlägget här: