Helgen är här!

Allmänt
God midnatt eller vad säger man egentligen? Ja, men skit samma. Hej på er kära goda och bästa läsare, hoppas allting är bra med er. Jag mår utmärkt och är glad över att det är ÄNTLIGEN helg för min del. Den här veckan har det gått bra på jobbet förutom att det har varit extra mycket idag och igår på just de kliniker jag har varit, otur på högnivå kanske.. Men nu är jag ledig och ska verkligen njuta av helgen :).


Följ mig på Instagram, heter FerhatRobin :)

Om 3 veckor har jag semester i en vecka och jag har ännu inte bokat en resa ännu. Jag och F tänkte oss att åka till Paris men nu tror vi att det blir ändrade planer, så nu tittar vi runt och försöker hitta en bra ställe att åka till. Kanske Gotland? Hmm, nej men jag vill utomlands för att sola och bada :). Ni kanske har några tips vart man kan åka så här tidigt på sommaren? Ska åka även i slutet av augusti i två veckor, men det tar vi då :).

Ikväll var det planerat att jag skulle ut och festa men efter jobbet kände jag inte för det och valde att stanna hemma och ta det lugnt. Ska jag vara ärligt så tycker jag inte det är så kul att vara ute, bara vissa gånger... Men idag kände jag att det var nog bäst att vara hemma och jag ångra inte mitt val :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Cina och Gizmo:

skriven

2 Cina

skriven

Vi har semester också om tre veckor.. För oss blir det Grekland en vecka... Kommer bli kanonbra.. Varmt o gott och bad och god mat... Hoppas du hitter ngt som passar er... Än en gång GRATTIS till syster Ferhat