Jobb, glass, träning..

Allmänt
Idag var det inte så lugnt på ÖNH akuten när jag jobbade som flödessköterska. Det rullade bara in patienter och det blev aldrig lugnt tills kl.16 när vi började stänga. Men det var kul att sitta som flödessköterska på ÖNH, det är min andra gång. Imorgon blir det neurolog och då inte som flödessköterska. Kan berätta att jag åt min första glass för i år, blev min favorit glass .... twister!


Efter jobbet drog jag till gymmet och tränade 1,5h. Blev gym och lite löpning. Jag tränade bröst och triceps idag och är nöjd över att det gick så bra. Innan träningen var jag inte så pep på att träna men när man väl var där, så ville man typ inte sluta träna. Men jag tränade hårt, så jag lär få träningsvärk imorgon. Tur att man börjar kväll så man kan sova mycket och vila kroppen :)


Så jävla less på BotkyrkaByggen som har tagit bort alla kanaler förutom SVT 1, 2 och TV4. Nu är jag tvungen att köpa box vilket jag också gjorde precis. Beställde hem en inspelningsbar box med Extra large paket, d.v.s med alla kanaler som finns typ. Ska bli skönt när jag får det hem under veckan eller om jag nu kommer få det början av nästa vecka. Jag hoppas iaf att jag får det nu innan helgen :).

Ni har väl inte glömt att följa mig på Instagram (FerhatRobin), jag lägger upp många bilder där som jag inte kommer lägga upp här. Så missa inte det! :)

Kommentera inlägget här: