Låååång dag

Allmänt
Tjaaaa bloggen! Förstår att ni har saknat mig men nu är jag här igen. Har de senaste dagarna jobbat och det har varit mycket. Sedan efter jobbet, varje dag, har jag varit iväg och tränat, sedan gjort en massa annat. Så har liksom inte haft lust eller tid för att sitta vid datorn. Men nu hade jag lie tid för att blogga innan jag går och lägger :).

Idag jobbade jag på ÖNH som flödessköterska. Detta är min kanske 4 gång som flödessköterska på just ÖNH. Det gick hur bra som helst idag och det var lugnt på förmiddag. Men efter lunch blev det rätt mycket och rörigt. Så duktiga som vi är på ÖNH lyckades vi stabilisera ÖNH på nån timma. Vi fick dessutom ÖNH larm idag, vilket är ganska ovanligt... iaf de dagarna jag jobbar så har jag inte varit med om nå ÖNH larm. 

Imorgon jobbar jag dag på ÖNH sedan på kvällen ska jag köra pappa till Arlanda med hans nya bil, Mercedes. Jävlar vad jag längtar till att få köra den, sjukt snygg bil.. Jag kanske bjuder en bild på bilen nån dag, vi får se :).

Men nej, nu kan jag inte sitta här mer. Måste lägga mig för jag ska upp tidigt, vi får höras imon kväll eller dagen efter :D. Ciao!

Kommentera inlägget här: