SEMESTER

Allmänt
Varit borta nu ett tag från bloggen pga att jag har jobbat hela veckan och gjort lite andra grejer. Nu är jag hemma och har SEMESTER, i en vecka. Under den här veckan har jag planerat en massa grejer att göras.
Först ska jag till Eskilstuna idag, på söndag ska jag åka till Kolmården och vara där två dagar. Sedan på Onsdag ska jag åka till Tallinn och vara där tre dagar. När jag är tillbaka så har jag bara två dagar kvar av min semester, vad som händer där får vi ta det då.

Men ville bara säga att jag kommer försöka blogga så gott jag kan nu under veckan, annars hittar ni mig på instagram (FerhatRobin) där jag kommer lägga upp en massa bilder :).

Nu har jag inte mer tid, ska åka till Eskilstuna vi hörs ikväll :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Hej! Har läst mycket på din blogg, och blivit mer säker på att jag faktiskt vill bli sjuksköterska. Du inspirerar verkligen!



Det jag undrar är om du skulle rekomendera att plugga på Mittiuniversitetet, för det var väl där du pluggade? Hur var stämningen på skolan, etc? Berätta allt :D



MVH

Johanna