Taxinge Slott

Allmänt
Igår åkte jag, F och hennes vänner till Taxinge Slott som ligger strax utanför Södertälje. Vi åkte dit för att just fika och vad mysigt och fint stället var. Vi ska nog inte ens prata om deras café, de hade alla sorts bakelser. Från tårtor till cupcakes och gott var det! Samtidigt hade de nå utställning med gamla bilar från England. Rekommenderar er att besöka stället när ni har vägarna förbi :).


Ni hittar fler bilder på min Instagram (FerhatRobin)

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit och tränat. Träffade på en gammal vän som också var där och tränade, så vi tränade ihop och det kändes bra. För jag tycker det går bättre när någon annan är med och tränar, annars är man ganska lat och orkar inte träna så hårt. Det är skönt att jag har kommit igång med träningen, efter att haft uppehåll i typ flera månader.

Imorgon är det måndag och ny vecka. Jobbar ganska varierande ny i veckan, börjar imon 13, 10 på tisdag, 7 på onsdag och ledig på torsdag. Hellre så varierande som den här veckan än flera kvällspass i rad. Men det lär bli lika lärorik vecka som det har varit sedan jag började jobba. Kan inte säga att jag har gått hem en dag utan att lära mig något nytt från jobbet.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Florian:

skriven

Titta gärna din mail! :D