Träning - Det går bra

Allmänt
Det är så härligt att träna, har nu tränat i 4 dagar i streck och det känns bra! Träningsvärk i hela kroppen typ och konditionen blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Idag blev det löpning i 20 min och sedan tränade jag rygg. Btw, jag köpte ett par löparskor från löplabbet och det känns så bra att springa med de. Billiga var det inte förstås :P


Har jobbat hela helgen och det har varit rätt lugnt, speciellt idag. Så har inte hänt så mycket. Har nästa vecka utvecklingssamtal med chefen så det gäller att vara förbredd inför samtalet. Kommer bli intressant, min första utvecklingssamtal på jobbet. Kommer nog inte vara några problem alls ;).


På onsdag avslutas tävlingen och på torsdag utser jag vinnaren som vinner studentpaketet. Ser att många väntar på att det ska avslutas, men som sagt det är bara 3 dagar kvar. Ni som inte har deltagit, gör det innan det är försent. Inlägget hittar ni lite längre ner på bloggen :)

Dags att sova för imon ska jag träna, byta däck och förhoppningsvis åka till min gamla gymnasium för att träffa mina gamla lärare. Så vi hörs väl innan onsdag men om det inte sker så hörs vi som sagt på torsdag när jag utser vinnaren :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefins utmaning:

skriven

Hej, hoppas allt är bra med dig ikväll! =)