Lördag kväll

Allmänt
God morgon! Hoppas allt är bra med er. Såg att inlägget jag skrev igår kväll blev aldrig publicerad så nu ser jag till att den blir det nu när jag är på jobbet :)

Tja tja bloggen! Nä, driver bara. Idag är det lördag och jag har jobbat kväll. Början av passet var det inga patienter alls på neurologakuten så jag fick hjälpa medicinakuten som hade en del patienter. Men senare på kvällen blev det mycket hos oss och vi fick även en massa larm, då blev det lite stressigt. Det gick i alla fall bra, jobbar man hårt som mig så går allting bra :)

Ang. tävlingen så håller jag fortfarande på och tänker hur tävlingen ska vara. Men förhoppningsvis så sätts tävlingen igång innan nästa helg. Så det gäller att ni checkar in här i bloggen nu under veckan för när som helst börjar det :)

Nej, nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon, börjar 7 och sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Träna måste jag nog också göra. Men vi hörs imon kväll! :)

Kommentera inlägget här: