Nöjd patient!

Allmänt
Vad bra det gick på träningen idag, jag tränade bröst, armar och lite mage. Känns bra att ha kommit igång med träningen, nu gäller det bara att kämpa. Har gjort en träningsschema som jag kommer följa några månader framöver. Mitt mål är att bli så fit som möjligt framtill nästa sommar :).


FerhatRobin @ Instagram

Ikväll blir det nog att bara ligga i sängen och se på något film, finns massa filmer att välja mellan. Imorgon är det dags för träning igen, ska då träna bena. Sist jag träna bena så hade jag träningsvärk i 3 dagar, kunde varken gå upp för trappor eller sitta haha. Men imorgon kommer det nog bli värre!!! Får kanske stretcha mer ;)

Innan jag avslutar inlägget och fortsätter kvällen med filmkväll så vill jag svara på en kommentar jag fick, här på bloggen, av en patient jag tog hand om för ett tag sedan :).


SVAR: Hejsan! Kul att du hitta min blogg och minns vad jag heter :). Det är så kul att höra att du kände dig trygg när jag jobbade på ÖNH-akuten den dagen. Jag håller koll alltid på mina patienter så de känner sig trygga och litar på mig, vilket du verkar ha gjort. Jag hoppas att det är bra med näsan och även dig. Tack för kommentaren, den gjorde min dag! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Trodde typ att manliga sjuksöterskor hette "sjukskötare" haha, men jag hade fel.

2 Anonym

skriven

Nä man säger ju inte busschaufförska heller ;-)