Patienter

Allmänt
God morgon! Vilken start på veckan det har varit på jobbet, sjukt många patienter. Förut var det nästan bara måndagar som det rullade in mest patienter men nu senaste tiden sker det även på tisdagar. Så jag jobbade kväll de båda dagarna och hade rätt mycket, men som vanligt gick det ändå bra :). Nu har jag några dagpass och en kväll den här veckan :). Älskar mitt jobb!

Angående tävlingen så ska jag snart köra igång det men behöver bara tänka ut hur tävlingen ska gå till. Det kommer inte nog inte vara så svår tävling så alla har chansen och vinna priset. Har även bestämt fram priset tillsammans med vårdväskan. Ikväll berättar jag lite mer om tävlingen och berättar även vad det är man vinner :).

Oj, nu rinner klockan bara iväg. Dags att röra sig mot jobbet snart men vi hörs senare på kvällen.
 
 
FerhatRobin @ Instagram

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Margareta:

skriven

Tänk att ha ett jobb som man älskar..Det låter ju helt underbart. :))
Med trevliga kollegor och en plats där man känner att man kan göra skillnad.
Har läst om ICN:s etiska kod.Fint.

2 Margareta

skriven

Ge exempel på avd du utför för arbetsuppgifter.... :p