Snö???

Allmänt
Regnar eller snöar det just nu ute? Jag tror att det snöar om jag ska vara ärlig. Det ser ut som snöflingor som faller ner. Vi är i bara september månad och det är väl inte dags redan nu?? Usch, längtar verkligen inte till vintern!!

Idag jobbar jag kväll men skulle hellre velat ha jobbat dag, men tyvärr gick det inte. Så blir ändå en kvällspass på neurologakuten. Jag tycker det går jättebra på jobbet, jag lär mig mycket och har underbara kollegor. Snart ska jag gå vidare inom akuten, om två veckor börjar min inskolning på medicinakuten. Kommer nog vara jätteintressant, lärorikt och roligt att vara där. Mitt nästa mål är att inskolas på kirurgakuten och ortopedakuten innan nästa sommar. Samtidigt vill jag inte gå snabbt genom klinikerna, men vi får väl se kommande vår hur jag känner mig :).




 

Snart kommer tävlingen igång, nu har jag och min kära vän haft en dialog om vad priset ska vara och sånt. Som jag berätta tidigare är det VårdVäskan.se, som står för priset och jag har sedan flera månader tillbaka samarbetat med vårdväskan. Men jag återkommer när tävlingen väl körs igång :)

Slutligen bjuder jag på en bild som är tagen år 2001 tror jag, då gick jag faktiskt i femman. Haha kort var man då, men idag är man längre än vad man var förut ;)




Gulliga vi är, jag är som tur lika gullig och söt idag! :)


Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Margareta persson:

skriven

Det måste vara underbart med så häärliga kollegor du har. Grattis!