TÄVLING, vinn studentpaket!

Allmänt
Äntligen var det dags att starta tävlingen här på bloggen som är i samarbete med Vårdväskan.se
Eftersom att många av er läsare inte har blogg så har jag därför valt att göra denna tävling ganska enkelt för att så många som möjlig ska få chansen att delta.

Tävlingen går ut på att du ska bara kommentera på den här inlägget om att du vill vara med i tävlingen och om ni vill kan ni ju också skriva om ni är student, undersköterska, sjuksköterska, läkare m.m så jag vet på ett ungefär vilka som läser min blogg :). Så som sagt, det enda du behöver göra är typ "Jag är med! Jag är sjuksköterskestudent termin 3 på MittUniversitetet". 

Nu över till vad PRISET är. Det är alltså Vårdväskan.se som står för priset och även de som skickar priset till vinnaren. Jag kommer välja ut en vinnare som sedan kontaktar vårdväskan för att få priset hemskickat.

Det kan man vinna i denna tävling ser ni här nedan på bilden (ni väljer själv färgen på klockan):
Du kan alltså vinna en klocka, sprutpennor (bläckpenna och överstryckspenna), postitlapp (plåster design), gem, USB minne, vårdVÄSKAN och även pillerhörlurar. Allt detta är värd 548 kr.

Btw, jag kommer göra så att era kommenterar inte publiceras förrän jag har accepterat, detta pga att det finns risk för en massa reklamspam i kommentarsfältet. Så därför godkänner jag endast de som deltar i tävlingen och inte de som gör reklam för sin blogg eller annat :).

Den här tävlingen kommer hålla på till 19 oktober. Så LYCKA TILL!! :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Maria A:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla! Gillar vårdväskans produkter! Jag går termin 2 på sjuksköterskeprogrammet på Högskolan Dalarna.

3 Cornelia:

skriven

Jag är med! :)

Går första året på gymnasiet, Vård och Omsorgsprogrammet :)

5 Josefin:

skriven

Jag är med! Sjuksköterskestudent termin 6, Högskolan i Borås! :)

7 Sandra:

skriven

Jag är självklart med! Och tack för tipset om tävligen!

SSK-student, T6 Göteborgs Universitet

9 Michelle:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag är inne på min 3:e termin som sjuksköterskestudent :)

11 caroline:

skriven

Jag vill vara med! :)
Nyfärdig (och väldigt nöjd med mitt yrkesval) sjuksköterska i Växjö! :)

13 Nadia:

skriven

Jag är med och tävlar ;)
Ska börja studera sjuksköterskeprogrammet när jag har tagit studenten från gymnasiet.

15 SuSanne:

skriven

Jag är med, är undersköterska;)

17 Annelie:

skriven

Jag är med, ska plugga nästa termin i Högdalen

19 Sara:

skriven

Jag är med, undersköterska i Karolinska Solna

21 frökenamanda:

skriven

Jag vill gärna vinna! Är en tjusig sjuksköterska som tar alla tillfällen i akt att piffa upp landstingspyjamasen! Härligt att se kollegor blogga. Kramar

23 Nilla:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag gillar verkligen Vårdväskans produkter och särskilt väskan har jag tittar på under en längre tid =) Jag går på BTH, sista terminen så i januari tar jag examen och börjar jobba på en medicinavd i februari! =)

25 Elin:

skriven

Jag är med! Jag hoppas jag kommer in i vår på sjuksköterskeprogrammet i Blekinge :)

27 Alexandra:

skriven

Jag är med! Jag är faktiskt sjuksköterskestudent termin 3 på MIUN Sundsvall ;D

29 Emily:

skriven

Jag är med!
Undersköterska på Kir3 Norrlands universitetssjukhus!

31 Janina Eklund:

skriven

Jag studerar till Undersköterska på NTI skolan :) Är gärna med och tävlar! :)

33 Helin:

skriven

Jag är med! :) går i termin 1 på Mittuniversitet i Östersund och är i botten USK:a :)

35 Elin Andersson:

skriven

Jag vill vara med och tävla! Snart färdig utbildad undersköterska!

37 Nilla:

skriven

Jag är gärna med.
Jag studerar ssk-programmet på KI, termin 3 är nästa anhalt.
Jag har för tillfället uppehåll och arbetar som usk med jordens bästa arbetskamrater på en av stockholms akutmottagningar! Min plan är att snarast möjligast komma igång med studierna igen, då kan vårdväskan vara den kick som får igång mig :-)

39 Erika:

skriven

Läser termin 5 vid Umeå universitet. Älskar att jobba med människor och har därför hittat de optimala yrket. Följt din blogg sedan du började och det är kul att de att du förverkligat en av dina drömmar och att de verkar gå så pass bra :) Lycka till nu under inskolningen på medicinakuten.

41 Julia och Hazal- Skoliosbloggen:

skriven

Grym tävling!

Jag är med! Läser sista året till undersköterska på omvårdnadsprogrammet :)

43 Hanna:

skriven

Vilken grym tävling!! Jag vill jättegärna vara med och tävla! :D jag läser sjuksköterskeprogrammet på högskolan dalarna, termin 2. :)

45 Victoria:

skriven

Jag vill självklart vara med!
Jag går termin 6 (äntligen) Linnéuniversitetet Kalmar.

47 Sandra:

skriven

Grym tävling, skulle bli otroligt glad om jag vann :)

Läser termin 2 i Jönköping.

49 Selma:

skriven

Jag är med! :) termin 4, sjuksköterskeprogrammet Ersta Sköndal Högskola.

51 Elin:

skriven

Jag pluggar termin tre på sjuksköterskeprogrammet på
Mälardalens högskola;)

Jag har läst din blogg länge och du är verkligen en förebild;)
Så kul att läsa hur det är att jobba som sjuksköterska i verkligheten;) Längtar tills jag också får jobba med det;)

Tack för en superinspirerande blogg:)

53 Hayat:

skriven

Jag är med! Är student! :)

2 Margareta Persson

skriven

" Jag är med"
Börjar Sjuksköterskeprogrammet vid Högskolan i Skövde termin 1 (startar vecka 3)

4 Nathalie Johansson

skriven

Min mamma ska börja plugga till Sjuksköterska i vår.Termin 1. Jag är 11 år och har SPRUTFOBI.

6 Linnea

skriven

Jag är med! Jag går i termin 1 i Högskolan i Dalarna =)

8 Sara

skriven

Jag är med. Sjuksköterskestudent, Karolinska Institutet, termin 4.

10 Elin

skriven

Jag är med! Jag jobbar som sjuksköterska i Örebro.

12 Tina

skriven

Jag är med! KI termin 2

14 Marie

skriven

Hej Ferhat! Kul att läsa din blogg o följa dig. I dessa tider behöver vi engagera oss o se hur ssk runt om i landet har det! Oavsett ny eller gammal. Själv syrra sen många år (examen -92) som jobbar i Landstinget i Östergötland. Inspirerande att läsa hur du har det. Lycka till på jobbet o på bloggen! (Självklart vill jag vara med o tävla, har sneglat på den läckra väskan ett tag)

16 Malin

skriven

Jag är med, är sjuksköterska sedan 3 år :)

18 Anonym

skriven

Jag är med, undersköterska i Karolinska Solna

20 Sara

skriven

Jag är undersköterska:) börjar förhoppningsvis Ssk-programmet VT-2013

22 viccan - mamma, sambo, undersökterska

skriven

Jag är med och tävlar vore en dröm att vinna detta nu när jag äntligen ska börja jobba som undersköterska igen efter en svår ryggoperation med svåra komplikationer. Dessutom ska jag börja studera extra utöver jobbet till årsskiftetför att kunna bli sjuksköterska så småning om.

24 Magnus di lorenzo

skriven

Hallå jag vill vara med och tävla! Jag går sista terminen till sjuksköterska på malmö högskola och hittade din tävling via instagram

26 Karin Wärling

skriven

Jag är med i tävlingen! Går nu termin 1 på sjuksköterskeprogrammet i Linköping.

28 Emily

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Sjuksköterska på Akademiska i Uppsala :)

30 supersara

skriven

Hej! Jag vill vara med i tävlingen! Pluggar ssk termin 3 på Sahlgrenska Akademin i Göteborg! Sjukt skoj=)

32 Martin

skriven

Jag är med! Läser till sjuksköterska på Mälardalens högskola termin 3.

34 NOR

skriven

Jag är med!! Jag går i tvåan och ska senare läsa vidare till psykolg men jag var bara tvungen att anmäla mig till denna tävling:)

36 Nilla

skriven

Jag är gärna med.
Jag studerar ssk-programmet på KI, termin 3 är nästa anhalt.
Jag har för tillfället uppehåll och arbetar som usk med jordens bästa arbetskamrater på en av stockholms akutmottagningar! Min plan är att snarast möjligast komma igång med studierna igen, då kan vårdväskan vara den kick som får igång mig :-)

38 Helen

skriven

Jag är med!! Tog mig ett halvt liv att hitta mitt yrke! Men nu klar uska och skall studera vidare! Palliativ vård är det jag brinner för.

40 Dijana

skriven

Jag är med! Jag går första året på vård och omsorg. Ska plugga vidare till patolog :)

42 Frida

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag går sjuksköterska termin 1 Umeå Universitet :)

44 Emelia

skriven

Kul tävling! Det finns mycket fint hos vårdväskan :) Jag vill gärna vara med och tävla. Jag är sjuksköterska.

46 Victoria

skriven

I'm in! :)
Är undersköterska och ska börja plugga till ssk under nästa år :)

48 Malin

skriven

Jag vill vinna :D

50 Sabina

skriven

Jag vill vara med!! Går termin två på Sjuksköterskeprogrammet på mälardalens högskola.

52 Anonym

skriven

Jag är med! Är student! :)

54 Christian Bohman

skriven

Tjenna Ferhat! kommer du ihåg mig? Jag från Jönköping som pluggar ssk och gick bredvid Sandra på akuten i somras och träffade dig... Jag är inne o kollar din blogg då och då!Vill också ha roliga saker som du har :) ha de fint Ferhat!